torsdag 16. desember 2010

Ferdigmalt... nesten!???

Jeg er ikke kommet så langt med julepyntingen, og jo mer jeg ser på alle bloggene (noen begynte en god stund før desember) jo mer stresset blir jeg. Derfor har jeg nå bestemt at i dag skal alt malerarbeid avsluttes, og ut av stua!! Så da var det bare å ta penselen fatt og ferdigstille de siste tingene... Tallerkenhyller som skal under diverse juletrær sendes ut i dag, og den siste kan hentes på butikken på lørdag. Ja, og så har jeg et par ting jeg ikke kan skrive så mye om, fordi det er julegaver fra oss... Men de er ferdige... snart!

Her er et av nattbordene til frøken Pre Teen. Begge er ferdigmalt, men jeg skal lime på det mønstrete arket på toppen og oppi skuffene, og så skal de få en glassplate over. Synes de ble fine, og nå gleder vi oss til jula er slutt slik at vi kan få begynne å male rommet hennes, eller, vi gleder oss kanskje mer til at julen skal komme enn at den skal ta slutt... Ikke minst venter på en spennende Amerikapakke med sengetøy og nogo attåt. Kan ikke røpe alt ennå...

Det er forresten veldig vanskelig å ta bilder av sorte møbler, spesielt når det blåser "fæl storm" ute. Det er så mørkt og grått, og hvite filler flyr omkring med lynets hastighet.
Kanskje det blir hvit jul i år også? Håper ikke det blir så ille som i fjor, da det begynte å snø noen dager før jul, og den ble liggende til mars... Når ungene blir lei av snø, er det for ille...

Nei, best å kose seg inne, med stearinlys, julemusikk, te og eske på eske på eske på eske med julepynt... Oi, best å sette i gang!


Ps, Irriterer meg faktisk litt over dette jeg fant på nettet for noen dager siden. Ikke si at jeg driver og maler i en MOTEfarge?? Best å henge i da, slik at det blir ferdig før fargen går av moten igjen... Eller droppe det hele? Gult er også kult...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...