tirsdag 8. januar 2008

Badet i 2.

 Vi har innstallert en loftstige som håndkleoppbevaring. Da slipper vi å bruke skuffene til det..


 Igjen, farger er viktig. Jeg må ha litt farger. Kanskje ikke i alle rom, men det er deilig med farge synes jeg. Det er iallefall ikke sterilt her. 

Selv om de fleste nå innreder badet i svart/hvitt, og det derfor være fint, så synes jeg det kan bli litt kaldt. Rent og pent, ja, men kaldt. Min mening da, og jeg synes det er fint og, ja, rent, men altså ikke meg. Jeg trenger en viss lunhet, en slags mykhet jeg ikke finner i svart/hvitt.


Derfor er badene i vårt hus tonet beige, og alle harde flater er brune og ikke svarte.
 Og myke ting, som håndklær og matter i farger som brunt, beige og blått.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...