søndag 27. januar 2008

Oppbevaring for vaskepulver

Synes du  som meg det er stygt med disse pappkartongene med vaskepulver?
Jeg har kjøpt en del veggdekorer fra Usa, bl.a disse søte med rom-navn. Denne skal på vaskeromsdøra. På boksene har jeg planer om å kjøpe inn noen der det står "Hvitt" og "Farget" i den samme skriften som på bildet.
Hvis du vil bestille, send meg en mail. 

Veggdekorene fester på de fleste glatte overflater, og er i vinyl. De har IKKE blank plast mellom ordene, og man fester dem som overføringsmerker. Dvs man bruker et strykeverktøy til å "skarape" dem på veggen eller det man ønsker å bruke dem på.

Jeg skaffer Veggdekorer med den teksten og skriften du måtte ønske. Når jeg bestiller tar det ca tre uker til jeg får det.
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...