mandag 10. september 2007

Stua


I utbygget med det buede vinduet har vi innredet tv-kroken. Vi venter på gardiner og liftgardiner til vinduet bak stolene. Der kommer det inn sol om kveldene, så vi må ha det. Jeg tror ikke jeg henger opp gardiner i det buede vinduet ennå, men har iallefall bestilt. Tv-benken er egentlig til vanlig tv og for dyp ut fra veggen, synes jeg. Men vi må ha den der til de begynner å lage tv-benker i denne dybden som passer vår stil. Jeg har bestilt nytt bord til å ha mellom stolene.

Peisen er vi virkelig godt fornøyd med. Vi har ikke prøvd å fyre i den ennå, men vi tenner lys i den om kveldene. Det er så koselig!

Her kunne jeg godt tenkt meg enda et av det runde bordet med smijernsunderstell og mosaikktopp, slik at det ble symetrisk...

I den andre enden av stua står sofaen vår. Vi har ikke bestilt stoler ennå, har ikke helt bestemt meg for om de skal være lik sofaen eller ikke. Jeg leser mye amerikanske interiørblader, og synes det er veldig fint med forskjellige stoler til. Jeg har bestilt nytt ovalt bord som passer til formen på sofaen.

Ganske åpen løsning, luftig i forhold til hvordan vi hadde det i gamlehuset. Her er stort sett hele andre etasjen åpen, fra kjøkkenet i den ene enden til gangen i den andre. Bare badet og kontoret har dører.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...