torsdag 8. mars 2012

Nå har vi gangen i det...

 ... måtte fornye litt i gangen også. Her hadde jeg en blå og beigestripete lift. Og fortsatt henger like i de to andre vinduene. Det passer best slik, det ene vinduet er høyt oppe i trappen, så det hadde virket litt malplassert med gardiner der. Men ble deilig med litt forandring på gangen, selv om dette altså har vært et av de rommene som opprinnelig var blå. 



Jeg hengte opp bildet jeg ga mann min til jul det første året vi var sammen. Så blått har fulgt meg ganske lenge. Det er 18 år siden vi kom sammen i sommer. Tiden flyr i godt lag, som man sier.
 Engelen min står framme året rundt, hun har jo ikke typisk julefarger.

1 kommentar:

Villa Wikan sa...

Lekkert, som alltid =)
Takk for tips Laila. Jeg skal spørre om snekkerne "våre" kan ta oppdraget om vi kjøper inne nødvendig verktøy.
Fin uke til deg.
Klem Linn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...