søndag 1. juni 2008

Det ER gull alt som glitrer!


 Jeg har fått pakke fra Usa. I den var det masse gull! Ja, ikke ekte, da, men gullfargede pyntegjenstander. Jeg Elsker gull, bronse, brune metaller. Ikke så mye kobber, det blir for rødt. Men fra det gule i det lyseste gullet til det brune og sorte i bronsen. Herlige, dype og lune farger. Det er vel ingenting sølv i mitt hus unntatt kranene på badene, tror jeg. Og det er ganske bevisst.



Bokstaver er vakre! Jeg elsker slike ord. Løse eller faste bokstaver; vakkert!
Disse urnene er gamle. Jeg har hatt dem i mange år, og jeg blir ikke lei av dem. Nå ble de jo fine, med gullsteiner i. Tidligere har jeg hatt bl.a kaffebønner oppi.


Det er høyt under taket. Jeg har pyntet litt oppå skapet for å understreke at her er det god plass...

Solen glitrer i gullrammer.  Familiebord...

Slike kuler bestilte jeg mange av. Fine!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...