torsdag 24. juli 2008

Falske liftgardiner

 Så var den skumle klatringen over, vinduene er rene (iallefall på innsiden) og jeg har fått hengt opp liftgardiner, kapper eller hva jeg skal kalle det. Så slike hos Molly's Heaven første gang, og falt pladask. 



Synes det gjorde seg med litt mer blått her. LUUUVE maleriet i trappa! Det var et "kjærlighet ved første blikk bilde" Jeg måtte bare ha det. Det har reist alene hele den lange veien fra Danmark via Sverige for å komme hjem. (Rolf Pøll, tror jeg kunstneren heter)
 


Skrivemaskinen har fått komme inn i varmen igjen, etter et langt opphold på loftet. Der flyttet han en gang på slutten av 90-tallet... Og ja, han samler fortsatt støv, Stoeweren min...


Fine gardiner, fiin utsikt!

 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...