lørdag 18. juni 2011

Steinheldig!

For noen dager siden, ringte en kollega og sa at det lå en pakke til meg på en av de andre butikkene, og det var en pakke jeg hadde ventet på. Sist vi hadde besøk av Vigdis fra Erik W Andersen i vår, hadde hun med seg nye den prøveboken på Mica tapet fra Omexco. Mica er stein og tapeten er altså pålimt små og større stein i forskjellige farger. Jeg spurte henne pent om å få kjøpe en meter eller to, og til min store overraskelse og glede sa hun at jeg skulle en prøve. 


Jeg valgte ut en farge og ventet... og ventet... og ventet. Til slutt måtte jeg ringe og høre om hun hadde glemt meg ut? ...og det hadde hun. Jeg sa det var ingen fare og at jeg kunne få den neste gang hun kom innom. Men da hun kom, hadde hun ikke med seg én, men tre prøver, i tre farger. Å, så glad jeg ble! I dag hadde jeg endelig tid til å gå innom og hente dem, fargene var supre, og det var ikke lett å velge hvilken jeg skulle bruke, for alle passet egentlig. Men nå er endelig kinabordet mitt ferdig. Jeg er kjempefornøyd. 



Skal bare bestille en glassplate til toppen tenker jeg, slik at det er mulig å tørke støv av det. Jeg tror nesten jeg må beholde dette bordet selv, det passet helt supert inn i stua! ;-) Men kanskje jeg lager flere, siden jeg har så mye tapet til overs, eller bruker dem på andre ting. Har mange idéer, så det er kun tiden det står på...
Gi beskjed hvis du ønsker et "steinfint" møbel, så skal det nok bli ei råd.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...