lørdag 5. januar 2008

Godt nytt år, folkens!

Godt nytt år alle sammen!
 Et nytt år er her, lurer på hva 2008 vil bringe? Vi skal iallefall liste ferdig ute, kanskje vi bygger garasje i år? Eller at vi får hage?

Julen er overstått, og jeg har virkelig nytt å pynte i dette huset. Det ble herskapelig og flott, akkurat slik jeg drømte om. Jeg har vel aldri pyntet så mye og så stilrent før. I morgen skal julen ut, og jeg er egentlig ikke helt ferdig med den. Jeg vurderte i går å la julen stå til 20-dag jul og ikke 13-dag som vi pleier. Men det er nok på tide å komme i vinter modus og oppleve den første vinteren her i Empirehuset. 


Det tar litt tid å "bli ferdig", kanskje man heller ikke skal bli det?
 Mann min insisterte på takvifte... liker ikke! Kanskje jeg kan male den så den går mer i ett med taket? For den er veldig praktisk for varmblodige folk som oss. Sånne som sover med åpent vindu hele vinteren og ikke vet hva de skal gjøre for å få det kaldt nok om sommeren...



Jeg er uansett veldig fornøyd med soverommet. Elsker tapeten!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...