onsdag 19. mars 2008

God påske!

 God påske til alle som følger meg!

Jeg tenkte jeg skulle pynte litt i krukkene utenfor inngangsdøra. Handlet inn litt forskjellig, satte det fra meg utenfor. Gikk inn for å skifte til arbeidstøy. Og da jeg kom ut, møtte dette meg. Ufyselig iskald slaps! Brr, stakkars små planter.

Jeg syntes så synd på dem (eller mest på mine stakkars forfrosne fingre) at jeg ikke kom lengre enn dett, før jeg tenkte at "Nei, vi pynter INNE!!"

 

Så jeg gikk inn! Det ble gult og vårlig! Mye bedre enn kulden utenfor!! Se slapsen på vinduet og føøl kulden!

 

Påskeeggene jeg EGENTLIG skulle fylle i år. Før jeg fant monstereggene.

De har virkelig personlighet disse kyllingene ungene har mekket på skolen :-D

Disse søte små har fått en bolle å bo i.

 Disse synes jeg er søte.


Påskeliljene fikk komme inn. Der tok det ikke mange minuttene før man virkelig kunne høre det gro! 


Og noen her. 

Innepåske, here we come! 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...