tirsdag 18. mars 2008

Litt detaljer fra fasaden

 Jeg er så fornøyd med at vi presset snekrene til å lage detaljene på huset slik vi ville, og ikke slik som er "vanlig" Det var mye arbeid å lage disse detaljene, men jeg tror snekrene er skikkelig fornøyd med resultatet. Vinduene har freste spor i listene og kraftige detaljer. Med de store vinduene vi har, ville det sett noe pinglete ut med små detaljer. Baderomsvinduene har også vindusruter med mønster slik at man ikke kan se (så mye) inn. Men jeg ser jo at det er lurt å dra ned persiennen. man SER jo at det står en blomsterpotte i vinduet, og på kvelden med lyset på vil man jo kunne se hvis noen står foran vinduet også.

Vaskeromsdøren har fått samme type belistning. Hoveddøren vil få en annen type, mye kraftigere og forseggjort. men så langt er vi ikke kommet ennå. Jeg har tegnet den da.

Fine skiltet vårt.


Og til slutt, dette har ikke så mye med eksteriøret på huset å gjøre, men siden vi var inne på dimensjoner... I år kjøpte jeg (verdens største??) ferdiglagede påskeegg.  Så store påskeegg har ungene mine aldri hatt. Håper de blir glade og at de klarer seg gjennom hele påsken uten å spørre etter mer. Og DET tror jeg de klarer.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...