fredag 11. november 2011

Litt mer...

Siden jeg solgte bordet mitt i går, fikk jeg litt mer plass i stua mens jeg venter på det nye. Så da tenkte jeg at jeg kunne ta fram noen bord fra garasjen og ta bilder av de. Begynte med dette ovale, fordi jeg tenkte det var enkelt å bære opp, siden det ikke er så stort...


Etter at jeg fikk det på plass, fant jeg ut at det fikk være med det ene for i dag. Det er ikke så stort, men det å bære bord opp trapper, alene, uten å skade det, er langtfra enkelt. Så det får stå her i helga, eller til noen henter det. (vi hjelper selvfølgelig til med bæring)
Det er et veldig fint og forseggjort bord, nett og lettplassert.Synes det er fint som det er, men blir nydelig hvis en maler det. Hvitt, koksgrått, sort eller farger. Dette bordet blir kjempefint uansett!

Slenger på et par andre ting også. 

 Denne lampen har jeg to av. Sprøytelakkert i farge krem av meg.

Lyslykt som en gang var dekket med sølv på innsiden. Tålte ikke vask, gitt. Men veldig fin uten også. Selges billig. Kan sikkert sprøytelakkeres sølv oppi, hvis du vil ha den slik den var...

2 kommentarer:

Brocante sa...

Spennende blogg! Har lagt meg til som følger! Vi sees sikkert snart igjen :-)

Laila sa...

Bordet er solgt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...