onsdag 23. juni 2010

St. Hans

I dag har jeg ikke fått tid til oppussing.Vi fikk ikke tid til St. Hans feiring, heller... Men vi tar det igjen på lørdag, da reiser vi inn til Grindafjord Naturcamp, hvor de har verdens beste St.Hansfeiring. De har underholdning, god mat, opptreden av alle barn som vil, fotballturnering, ja her er det fullt liv fra morgen til natt.

Men en ting fikk vi tid til, selv om det holdt hardt, og vi kom for sent...
 Vi var invitert i fødselsdagsselskap hos det eldste tantebarnet mitt, han ble 13 år på søndag, og altså tenåring. Årene går så fort, synes det var i går han ble født. Men nå er han altså blitt en ung mann, og en flott en attpåtil. Gratulerer så mye med overstått, Andreas!

Siden jeg har funnet mitt livs utkårede, og ikke plukket blomster til å ha under hodeputa, får jeg heller kose meg med blomstrete tallerkener. Bambien jeg fant på en skattejakt forrige uke, synes å kose seg i "engen".

Håper dere alle har hatt en flott St. Hans aften!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...